2010年5月14日星期五

那时候的我

那时候的我,吃云吞面时不要放菜不要叉烧,
几粒云吞,加上kosong面就很满足。

那时候的我,吃妈妈煮的炸面粉虾,
会把面粉先吃掉,收集一堆虾放着最后吃。

那时候的我,会画很多张其实不美的图画,
然后一张张挂在墙上,幻想自己是开画展的大画家。

那时候的我,半夜和姐姐一起偷吃快熟面,
只是这样,就会觉得自己是最快乐的人。

那时候的我,会一遍遍的骑脚车冲上高高山坡,
幻想自己是努力光荣奋战的战士。

那时候的我,会把家里冲凉房晒满爽身粉,
以为这样自己就拥有了私人的溜冰场。

那时候的我,喜欢躲在天台种菜烧报纸踢球看天空,
那里是我的天地,就这样满足的于我小小的天地。

那时候的我,会为了去隔壁和我的好朋友玩,
就拿剪刀尝试把天台的铁花剪断。

那时候的我,为了妈妈带我们去吃kfc,
而期待开心个一整天。

那时候的我,在妈妈的铁碗下烧蜡烛,
幻想自己是荒野野人在山洞中独立生存。

那时候的我,期望长大的我,
会想象得到长大过后的我变得多么的无聊吗?

4 条评论:

XuLiNa 说...

Hey, if you are looking for freelance music composer or arranger to do any music stuffs, lemme know k ??

Muakz..thanks

jwhx 说...

hey..:| i was looking for music composer 3 months ago.hahaha..now.....no more T.T if i need anyone i will let u know ya :D
when u will leave to us?

XuLiNa 说...

Should be ard Aug.. haah hey u didnt contact me in the first place ! :P .. yea..I am helping my friend, he's a good composer and arranger, he helped Imaginex worked before on few advertisements.. hehe

jwhx 说...

aug leaving.....:D all the best ya :) u will be the cool one.
hahahaha...who can make u advertise here wor......*curious*