2009年1月3日星期六

我要的书!

穷的连书都没钱买 真糟糕
脑海中累计的书名越来越多 真糟糕

穷的只剩下钱
转角。直走
榴莲国度
彳亍地平线 2
乾隆皇帝
玛雅国度
小王子
纸牌的秘密
苏菲的世界
幸运儿
微笑当生命陷落时
不去会死
用洗脸盆吃羊肉饭
最危险的厕所与最美丽的星空
达尔文
封神榜
Angels and demons
Pearl Harbor
Twilight
Eckhart Tolle - a new earth
Alchemist
Conversation with god


我要的书,我会一本一本的买
妈的,我不要吃我也会全部卖回来
哼!

2 条评论:

匿名 说...

i have the 纸牌的秘密, it is quite long ago book lor... i tot u read it le????

jwhx 说...

i want to read it again ma..
last time when i read, i am too young to understand the philosophy inside, nowadays like to read books that trigger my thoughts. haha